Wszelkie szczegóły są określone w regulaminie naszego sklepu i jest on podstawą do zasad i rozpatrywania zwrotów i reklamacji.
Jednak warto tutaj podkreślić - jeśli coś będzie nie tak z zamówieniem to na pewno zadbamy o to, aby klient był zadowolony z zakupu i dołożymy wszelkich starań do tego, aby naprawić problem jeśli taki się pojawił.
Zwroty bez podania przyczyny
- Każda osoba, która zakupi produkty w naszym sklepie ma prawo do ich zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu.
- Aby zwrot został zaakceptowany, produkt musi być nieotwarty, ani nieużywany.
- Koszt wysyłki zwracanego/zwracanych produktów ponosi konsument - musi je po prostu wysłać kurierem na nasz adres Ul. Porcelanowa 60 40-246 Katowice
- Po sprawdzeniu, czy produkt jest nieotwarty, ani nie używany i jego akceptacji, zwracamy środki tą samą metodą płatności, której użył klient.
Reklamacje
- Jeśli produkt zawiera wady lub jest niezgodny z opisem, (jest na przykład niekompletny, uległ uszkodzeniu podczas przewozu kurierem itd.), klientom przysługuje możliwość reklamacji produktu.
- Koszty wysyłki ponosimy my (klient musi najpierw wysłać produkt niezgodny z umową na nasz adres, a my zwrócimy koszty jego wysyłki po akceptacji reklamacji).
- W celu przeprowadzenia reklamacji, należy osobiście lub pisemnie wysłać formularz reklamacji na nasz adres: Ul. Porcelanowa 60 40-246 Katowice; lub też zrobić to mailowo na kontakt@helloskarbie.pl.
- Następnie po wysłaniu produktu na nasz adres, mamy 14 dni, na akceptacje reklamacji, a po jej akceptacji, zwracamy środki tą samą metodą płatności, jaka została użyta w zamówieniu.
- Oprócz tego, warto do nas po prostu napisać i wysłać mailowo zdjęcia uszkodzonego, lub niezgodnego z zamówieniem produktu/produktów - wtedy sprawę możemy rozwiązać polubownie, na korzyść klienta (np. wysyłając za darmo nieuszkodzony produkt itp.).